Witam na nowym, blogu poświęconym wszelkim taktycznym zabawkom.

Znajdziecie tutaj wszystko, co jest związane z militariami, survivalem i outdoorem.

Nie ukrywam, że blog ten został założony także do prezentacji moich pomysłów w dziedzinie szeroko rozumianej taktyczności …

Zapraszam !!


sobota, 27 marca 2010

Wiosenne porządki

Jak w każdej Polskiej rodzinie także u mnie zaczęły się wiosenne porządki.
Trzeba uporządkować syf po zimie i przygotować go do nowego sezonu.
Dziś ostrzenie noży;-)
Nie brałem tych z samochodu i z roboty. Zawsze kilka musi być przygotowane na W



3 komentarze:

  1. Super nie widzę tam na stole mk3mod0 ;) Nie zostawiłeś go sobie nawet ze względów rekonstrukcyjno/sentymentalnych?
    Przy okazji spytam jako posiadacz (nie użytkownik) tego noża: na co mogę sobie pozwolić z nim aby go nie zniszczyć? Z jakiej stali jest wykonany i do jakich robót mogę go wykorzystywać bo szkoda żeby wisiał tylko przy belcie do reko :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo jest tak jak napisałem.nie wszystkie noże leżą na stole ;-) brakuje z 10 sztuk.

    MK3 Mod 0 to tak naprawdę największa pomyłka w dziejach navy Seal. Tan nóż ma mniejsza wytrzymałość i użyteczność niż Ka-bar. Widziałem jedną sztukę złamaną w środku głowni i druga mocno pękniętą w rękojeści. Stal jest słaba bo konstruktor postawił na nierdzewność i nie dało jej to elastyczności i trzymania ostrza (piszę prostym językiem żeby każdy zrozumiał ;-))
    głownia wchodzi na 3/4 w rękojeść a końcówka jest montowana osobno. Słaby nóż survivalowy, kiepska geometria ostrza, beznadziejna piłka na grzbiecie.
    Na półkę lub do pasa jako fant może być ..ale do lasu odradzam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok dzięki ;) No ja przestałem go używać po tym jak wbiłem go w jakąś deskę i po wyjęciu noża w desce został około 1mm czubka i musiałem go na nowo profilować na osełce ;)

    OdpowiedzUsuń