Witam na nowym, blogu poświęconym wszelkim taktycznym zabawkom.

Znajdziecie tutaj wszystko, co jest związane z militariami, survivalem i outdoorem.

Nie ukrywam, że blog ten został założony także do prezentacji moich pomysłów w dziedzinie szeroko rozumianej taktyczności …

Zapraszam !!


poniedziałek, 15 marca 2010

Willkommen!

Witajcie!
Własnie wróciłem z obczyzny zaopatrzony w dawkę wiedzy i odczuć organoleptycznych.
Słowem namacałem się sprzętów do bólu. Od razu na wstępie informuje że chroniczny brak czasu uniemożliwił mi zobaczenie wszystkiego. Od razu odrzuciłem praktycznie 90% wystaw związanych z bronią -skupiłem się na sprzęcie, nożach, ciekawostkach taktycznych, pięknych kobietach itp.
Relacja na dniach.
Nie zawiedziecie się gdyż tylko u mnie dowiecie się rzeczy których nigdzie indziej nie napiszą-mogę się założyć.

1 komentarz: