Witam na nowym, blogu poświęconym wszelkim taktycznym zabawkom.

Znajdziecie tutaj wszystko, co jest związane z militariami, survivalem i outdoorem.

Nie ukrywam, że blog ten został założony także do prezentacji moich pomysłów w dziedzinie szeroko rozumianej taktyczności …

Zapraszam !!


piątek, 26 marca 2010

Kolejny chest

Jakiś czas temu trafiła mi się mała robótka. Kolega chciał przerobić chesta firmy pantach wzorowanego na modelu LBT. Jako że rekonstruuje Navy Seal z okresu 95-00 taki model chesta nie byłby najlepszy. Żeby zrobić z niego zupełny oldskul postanowił wywalić oryginalne ładownice i w to miejsce wstawić ładownice z systemu ALICE.
Jako że niestety nie posiadałem amerykańskiej taśmy 55 to postanowiliśmy wykorzystać zwykłą calową. Przeszyta w ten sposób (dwa rzędy) tworzy imitację systemu MOLLE jednak jest przeznaczona pod klipsy ALICE. (MALICE też można użyć i wtedy podejdzie też ładownica z nowszego systemu, ale to będzie zupełny paździerz)
Wszystko razem pójdzie do malowania jak zapewniał mnie właściciel;-)
Jak zauważyliście na fotkach stosuje kilkakrotne przeszycie standardowym ściegiem (5 do 8 razy w zależności od newralgiczności miejsca) Mimo całej nagonki na takie zabiegi daleki jestem od używania rygla. Kilka firm szyje tak jak ja i nikt nie narzeka na sprzęt. S a to między innymi SOE oraz Tactical Taylor.
Mnie się tam jeszcze nic nie popruło.





3 komentarze:

  1. 1. A gdyby użyć pas nośnego z pokrowca na 2QT w miejscu dwóch calowych?
    2. Czy ta czarna okrągła ładownica to "medyk" LBT i jak będzie przymocowana do chesta?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ad1. Tak, taka opcja jest spoko ale to nadal cienka 50 ..więc ładownice majtają się.
    Jak nie będzie widać taśm to będzie gites.

    Ad.2 to moja LBT i tylko sprawdzałem jak będzie działać razem z chestem. Montowana jest na klipsy ALICE (nie ma ich na fotce)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, czekam na odpowiedź w sprawie chesta...

    OdpowiedzUsuń