Witam na nowym, blogu poświęconym wszelkim taktycznym zabawkom.

Znajdziecie tutaj wszystko, co jest związane z militariami, survivalem i outdoorem.

Nie ukrywam, że blog ten został założony także do prezentacji moich pomysłów w dziedzinie szeroko rozumianej taktyczności …

Zapraszam !!


środa, 28 kwietnia 2010

Wypięcie fastexa-patent

Dawno , dawno temu u kolegów z Izraela zauważyłem dziwny patent polegający na dowiązywaniu lub doszywaniu pętli na żeńską część fastexa. Miało to przyspieszać otwieranie. Ostatnio w nowym projekcie postanowiłem sam skorzystać z tego patentu. Jest to proste kal budowa cepa. zrobiłem dwie wersje-jedna poszła do apteczki i została zszywana z taśmy lamówkowej 25 mm. a druga w kasku rowerowym mojej córki została zrobiona z paracordu z wyjętym rdzeniem.
Aby całość była w miarę sztywna wsadziłem na taśmy rurkę termokurczliwą i podgrzałem ją mocno tak aby nie pracowała. Idea polega na tym że zamiast szarpać się z fastexem który różnie może się ułożyć-chwytamy tylko wystający kawałek taśmy i już mamy odpięty system. Jest to dobry patent do ładownic, awaryjnych zrzutów kamizelek, apteczek itp.








Tutaj filmik (mój pierwszy autorski ;-) dopiero się uczę)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz