Witam na nowym, blogu poświęconym wszelkim taktycznym zabawkom.

Znajdziecie tutaj wszystko, co jest związane z militariami, survivalem i outdoorem.

Nie ukrywam, że blog ten został założony także do prezentacji moich pomysłów w dziedzinie szeroko rozumianej taktyczności …

Zapraszam !!


piątek, 9 kwietnia 2010

Nowe książki

Dszły mnie słuchy że mają wyjść dwie bardzo ciekawe książki.
Tutaj strzępek informacji;
...na razie tylko tyle, że jedna będzie mieć tytuł: Delta Force
Książka obejmuje lata 1979-1990. Jeden z operatorów (jedenz pierwszych, którzy tworzyli deltę od podstaw) opisuje formowanie jednostki, selekcję do niej, a także kilka większych i mniejszych operacji, które delta prowadziła na całym świecie. Świetnie napisane, z humorem, żywo i kończy się dośc zaskakująco. Cyzta się to jak świetny kryminał. A wszystko fakty - kombinacje CIA, nauka zabijania terrorystów, mordercza selekcja - super :)
Druga: Przetrwałem Afganistan. Team 4 ludzi z Navy SEAl trafia w czerwcu 2005 roku w góry Afganistanu. Mają zdjąć (snajperzy) szefa lokalnego oddziału talibów. Nie będę wchodziłw szczegóły,. Już po 24 godzinach żyje tylko jeden SEALs i morderczo walczy o życie...

Zna ktoś więcej szczegółów ?

5 komentarzy:

  1. Ta druga to inna odsłona "Lone Survivor"? Jestem ciekaw, czy będzie lepsza od "pierwowzoru". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne
    Ta o Seal to na pewno opis operacji Redwing i chyba na 100% będzie to "LONE SURVIVOR" bo innej książki opisującej taką akcję nie znalazłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://militaria.wp.pl/kat,27307,wid,12170285,wiadomosc.html
    Chyba o to chodzi, nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to dokładnie to. dziś otrzymałem sympatycznego e-maila od wydawcy bo podobno po wpisaniu tytułu w google wyskakuje mój blog ;-)
    chyba nieeeeeeee
    Książki startują 25 maja
    Tutaj więcej;

    http://www.innespacery.pl/

    OdpowiedzUsuń