Witam na nowym, blogu poświęconym wszelkim taktycznym zabawkom.

Znajdziecie tutaj wszystko, co jest związane z militariami, survivalem i outdoorem.

Nie ukrywam, że blog ten został założony także do prezentacji moich pomysłów w dziedzinie szeroko rozumianej taktyczności …

Zapraszam !!


niedziela, 15 sierpnia 2010

DPM chest custom

Pamiętacie przeróbkę chesta DPM ? Teraz postanowiłem ją lekko uatrakcyjnić. Oprócz malowania odpowiedniego na obecna warunki doszyłem na dwóch kieszeniach nie jedną kolumnę MOLLE a dwie dzięki czemu można tam teraz dopinać podwójne kieszenie na magazynki. Na jednej klapie zrobiłem to w standardowej wersji a na drugiej między dwie komórki naszyłem jedną centralną –teraz mam wybór czy mam pakować tam podwójne ładownice czy pojedyncze.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz