Witam na nowym, blogu poświęconym wszelkim taktycznym zabawkom.

Znajdziecie tutaj wszystko, co jest związane z militariami, survivalem i outdoorem.

Nie ukrywam, że blog ten został założony także do prezentacji moich pomysłów w dziedzinie szeroko rozumianej taktyczności …

Zapraszam !!


wtorek, 18 maja 2010

Apteczka zrywana-zestaw

W ramach tajnego projektu dla CIA postanowiłem stworzyć adapter do apteczek 5.11. Sama apteczka jest Ok tylko jest modelem montowanym na stałe. Nie każdy takie lubi. Starałem się rozwiązać dwa problemy; zrywanie apteczki oraz montaż na trzech kolumnach MOLLE. Standardowo kieszenie wielkości 6X6 (15,24 cm x 15,24 cm-wymiary w calach 6x6) w 5.11 są montowane na czterech kolumnach PALS. Nie pozwala to zamontować tych kieszeni z boku niektórych plecaków. Adapter który wykonałem jest swego rodzaju przejściówką z 4 PALS na 3 dając większe możliwości montażu. Reszta działa jak w innych apteczkach zrywanych. Dopinanym kieszeń do jednej strony adaptera , drugą stronę montujemy na oporządzeniu lub plecaku (w tym wypadku za pomocą MALICE clips) i za pomocą taśmy velcro sczepiamy całość. Dodatkowym zabezpieczeniem jest taśma z zapięciem na fastex która gwarantuje że ciężka apteczka utrzyma się na swoim miejscu. Do fastexa zamontowałem "szybkie wypięcie" pokazywane kilka wpisów wcześniej.
Teraz mam nie dość że apteczkę zrywaną to jeszcze możliwość montażu na tymże adapterze innych kieszeni które moga być potrzebne w zasięgu ręki.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz