Witam na nowym, blogu poświęconym wszelkim taktycznym zabawkom.

Znajdziecie tutaj wszystko, co jest związane z militariami, survivalem i outdoorem.

Nie ukrywam, że blog ten został założony także do prezentacji moich pomysłów w dziedzinie szeroko rozumianej taktyczności …

Zapraszam !!


środa, 22 grudnia 2010

Chest z lamusa

Naszło mnie na starocie bo w nowościach na razie nie mogę się pochwalić ...ciiiiiiiii.

Walczę z nowym projektem który powinien zacząć pracować od 1 stycznia. Wtedy się pochwalę. Na pewno czekają nas zmiany ;-)


Co do staroci. Kiedyś zmajstrowałem prostego chesta w systemie MOLLE/PALS gdzie można było także montować klipsy ALICE. Taka wersja rozwojowa chesta Eagle ;-).

nosiłem na nim 4 ładownice ALICE które bardzo dobrze mieszczą po dwa magazynki do AK74/Beryl. Magi od AK 47 tam nie wchodzą.

Ciekawostka jest mały panel pod główna platformą gdzie można zamontować nóż lub na przykład dwie kieszenie na granaty.

Rok 2006





3 komentarze:

  1. Dwie sprawy Super.
    1. Nigdy więcej nie rezygnuj z zarostu, wyglądasz bez niego jak ja. Co najmniej dziwnie. ;)
    2. Cóż to za nóż i pochewka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pokaż więcej staroci! Tematy Alicjowe są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. he he czasem trzeba bez zarostu ..do beretu czy jakoś tak ;-)
    a co do noża to SRK w moje custom pochewce, malowana w digital camo.
    Co do staroci to mam jeszcze jakieś w zanadrzu.

    OdpowiedzUsuń