Witam na nowym, blogu poświęconym wszelkim taktycznym zabawkom.

Znajdziecie tutaj wszystko, co jest związane z militariami, survivalem i outdoorem.

Nie ukrywam, że blog ten został założony także do prezentacji moich pomysłów w dziedzinie szeroko rozumianej taktyczności …

Zapraszam !!


środa, 29 września 2010

PALS UNIVERSAL PLATFORM

Jestem wielkim fanem gadżetów i dżabersów dlatego od razu rzucił mi się w oczy nowy patent do montowania noży na systemie MOLLE/ PALS. Jak piszą na stronie producenta tego ustrojstwa zawsze mieli ten sam problem; zakupiłeś nóż za kupę forsy i nijak nie ma tego jak domontować to kamizelki w systemie MOLLE.
Firma Bawidamann dotychczasowo produkowała tylko noże. Teraz w jej ofercie pojawił się uniwersalny system montażu noży do systemu PALS.
Proste jak drut. Myślałem nad czymś takim i jak widać już mnie wyprzedzono ;-)



2 komentarze:

  1. jak jest pochewka zrobiona kydexu to wcale tego bajeru nie potrzeba, przewlekasz przez nity paracord i troczysz nóz jak chcesz i gdzie chcesz, kamizelka panel udowy, szelka plecala, nie mowiąc juz o tek-loku

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie do końca się zgodzę. Mam wiele noży w kydexie i nie w każdej chwili mogę troczyć nóż tam gdzie chcę. Paracord fajny ..ale to sposób partyzancki. Nie mówię że go nie używam. czasem tylko paracord i taśma klejąca daje radę. Ale jak mam do dyspozycji mało miejsca to wole dopiąć nóż za pomocą klipsa malice lub innych systemów. Bo najczęściej na drugi dzień muszę odpinać nóż i przekładać go. Kolejna sprawa -jak masz nóż z kompletem otworów po jednej stronie to paracord już go tak ładnie nie utrzyma.

    OdpowiedzUsuń